Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, June 14, 2007

work...work..workssss

Halluu everyone...!!
dh lama x mencoret something kat sini!! ada x org bace blog nih?
hehe..

sejak minggu lepas aku asik wat keje malam je...huhu
tp minggu ni arini baru nk stat wat keje mlm plak......mlm td pn ada gak tp teman kawan aku je..

last friday aku sian kt bf aku...sanggup tgu aku smpai aku abis keje..hanya sbb nk amik aku n anta aku
balik umah kakak aku..
dia tgu aku till 1.30a.m...aku rase terharu sgt ngan apa yg dia sanggup wat..huhuhu
aku rase bersalah sbb macam menyusahkan dia...kul 2.30am aku smpi umah kakak aku..

nite before tu plak aku balik kul 5.30, dlam 5.45 aku smpai umah aku...
sepanjang mlm tu dia xleh tdo sbb risau + kesian kat aku...
every 30 min dia akan call aku nk tau condition aku kt opis cemane...
aku kesian plak ngan dia mase tuh...tp aku xleh nk wat ape...sbb aku masih baru disini..huhuhu

slpas jumaat malam (eh..sabtu pagila sbb kul 1.30am hehe) aku dihantar pulang ke umah kakak aku...
soknye kitorang breakfast bersama....huhuh seronok la plak rase!!

tp sedihnya pd hari ahad biasanya aku akan lepak bersamanye diwaktu malam n dlm kul 1 baru aku dihantar pulang ke umah
tp pada ahad bruni..dsbbkn aku keje..aku sedih sgt...kul 5 aku dh tercongok kt umah aku...sedih+sebak sgt aku rase..huhuhu
smpai bila aku macam ni...

tp sonoknye bila minggu ni aku blum lagi wat keje malam..Alhamdulillah...smpatla aku nk berehat...

No comments:

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails