Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, June 16, 2008

apa cer????alamak hampir sudah!!!!Wah

Huh lagi sebulan lebih je plak date perkahwinan aku..huhuhu…preparation cam ade lagi yg belum siap…huhuhuhu…aku cuaks + takut smua ade…
Belah laki aku dh setel dr segi boutique smua…tp belah pompuan belum lagi…serius aku pening kepala….sbb xtau la ape jadi ngan baju n segala2 mende yg aku tmpah kt boutique tuh nnti..huhuhuh..aku jadi bingung n sedikit serabut…sbb next month aku br leh balik nk setelkan balik smua + fitting baju aku…huhuh…sebenarnye aku paling risau pasal baju n makeup..aku ade makeup yg aku suka tp dr boutique lain..nnti kang aku amik org len yg makeup….xde sape lak yg tgu aku mase aku sanding nnti…arghhh serabut lak aku…huhuhhu….argh…kawen pun susah ke???ngan kengkangan duit mulai terasaaaaa…huahuahua... Alamak! Miskin Sudah….Wahhhhh…!!!! peace no war… :P

1 comment:

Anonymous said...

Thanks. Im Inspired again.

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails