Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, January 9, 2009

2008 n 2009..

heheh...dh nk masuk 10 hari kite di tahun baru...
dh lama aku x post something kt sini..
aku mmg x sempat n malas nk mengarang n kt umah dh xde tenet skng..
sedih jek :(

------------penutup 2008------------------

last month sebagai penutup bulan 8 mmg bnyk sngt weddding yg aku attend..
n yg x attend pun banyak sbb byk sgt n redunden ngan majlis2 lain...

tahniah pade smua.... nk upload gamba cm bnyak sgt lak aku rase... so aku wish jela tanpa memaparkan gamba mempelai disini... heheh. Pada pengatin baru yg aku xleh nk attend tu aku mmg mintak ampun banyak2 ya... aku mmg x sempat n x cukup kaki n mase utk berkejar ke majlis yg berlainan negeri.. penutup majlis 28/12 baruni di johor...

----------New year's eve celebration----------

tahun baru lak aku smbut kt umah jek.. pas melantak mkn jamuan blok J aku naik tdo.. nasrul lak sembang ngan pakcik2 blok J cite itu n ini...sejarah negeri sembilanla, sejarah desa pandan la... kul 11.55 gitu nasrul kejut aku suh trun tgk bunga api.. aku mls n x larat...tapi bising sgt bunyi so aku intai jela kut grill balcony aku.. nmpak beb. clear jugakla bunga api di KLCC.. so ok la kan.... dlm keadaan busuk2 aku tgk kt celah2 tuh jekan.. hahhaha... kalo trun leh la nmpak bunga2 api kt bukin bintang n ntah x sure.. hahahah. habis bunyi bising tu aku smbung tdo.. kroh2...

--------pregnancy--------

perut aku dh nmpk buncit2 skit dah...sbb ada baby n bertambah ngan lemak2 terkumpul hahahah.. skang aku sgt malas masak.... kalo dulu memask mende yg aku suka... skang ni tahap kemalasan aku sgt hebat n hebat... aku mmg malas masak... + x larat jugak.. sori tu encik suami ku... sbb terseksa dikala aku pegnen...tapi dia dh pandai masak lauk yg basic2.. heehheh kdg aku mkn dia yg masak.. x senonohkan aku.. tapi xpe belajar dr skarang lebih bgus.. :)

6 comments:

peah @ peps said...

happy new year leen...:)...

memula je..rasa malas nak masak..pas ni tgkla..sekawah nasi kome masak..

- L e 3 n - said...

hepi new year fiza...:)

memula je eks... hopefully..
nnti kalo sekawah leh la bwk ke opis same.. hehehhe

peah @ peps said...

..bawak sekawah nasi dagang...nyummm

- L e 3 n - said...

peps: wah mengidam nasi dagang ke?
baru masak ahad lepas.. huhuhuh...

aim-a said...

wah...perut dah nmpk ek..sekejap je leen 9 bulan..nnt dah ade baby...:D

- L e 3 n - said...

aima- heehhe..nmpak skit jek.. tupun tgk pada pakaian.. kalo bju kurung tu x nmpakla.. tula.. kejap je nk 9 bulan.. skang ni pun dh nk masuk 4 bulan...

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails