Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, October 2, 2014

Minum air gula...

Cepat n pantas mase berlalu.. Minggu ni dh 19 minggu.. Minggu dpan dan 5 bulan... 
Sat je rasanye...

Td minum air gula.. Paling sedap dalam sejarah aku minum air gula utk sepanjang mengandung dr dulu smpi skang...

Oren flavor.. Rasa cam glukos2 gitu... 

Tapi yg bestnye.. Pas amik darah kali kedua.. Muntah bertalu beserta kahak....
Alhamdulillah terus lega sat...

Mmg dh 2 minggu batuk yg agak dahsyat... Skali minum air gula.. Muntah n kahak pn ikut keluar... 

Mmg this time batuk.. X minum madu, sbb madu habis.. 

X beli2.. Adakah minuman yg manis pekat, boleh mengumpulkan n mengeluarkan kahak? Hahahha persoalan disitu. Sbb muntah td, lebih kurang sama, kalau batuk, n amik madu.. 

Sekian cite minum air gula.. Moga.. Tiada apa2 yg tidak baik dr result nye nnti...

Wednesday, September 3, 2014

Salam kemerdekaan 2014

Baru feeling merdeka kalau dpt makan ubi rebus... Hahahahha

Wednesday, August 6, 2014

Raya aidilfitri 2014

Haiiiii... Selamekom...

Lamanye yaAmpun x mengepost kt sini... Kehkehkeh...

Tetiba ternampak apps ni... 

Kasi post satu kali....

Raya tahun ni... Pusing 1 mesia ku rasa... Hahaha okeh ajinomoto...
Silap.. 3 negeri setel dalam masa seminggu sbelum strt keroje...

Theme raya tahun ni : biru n pink...

Masih ngan pilihan dwi color sbgi tema raya kami....

Nasib semua setel sebelum pose lagi.. Kalau x, x beraya kami anak beranak... 

Bulan pose yg mcabar ku kira... Alhamdulillah, diberi kudrat dihujung bulan... Maka.. Kuih raya homemade baq hang... Tp 3 jenis je.. Hahaha.. 







Saturday, February 9, 2013

Nutty Crunchy

Salam semua.. lama nau sy x berceloteh disini..
bukan xnk, tapi x smpat...

tp post kali ni, mak nk promote ni.. sape yg penah mkn nutty crunchy yg omak jual tahun lepas, skang dia dh blabel bagai.. tempahan sentiasa dibuka ok...bukan untuk dibulan puasa sahaja. boleh layari facebook nutty crunchy and LIKE http://www.facebook.com/NuttyCrunchy

untuk tempahan: Lin - 0126746116.

ciri- ciri produk:
Kacang sepenuhnye.
TIADA bahan PENGAWET.
Produk Muslim.
Dibuat dari chef yg BERTAULIAH.







 Makan nutty Crunchy, Pasti Nak lagi.. Feedback yang kami dpt sgt mmberangsangkan..

- sgt sedap....
- skali hadap, mmg boleh abes sebalang...
- Kurang manis, dari yang kami pernah makan sebelum ni..
- Letak hari ni 20 balang, petang dah abis dah lin,


TEMPAHAN boleh dibuat dngan saya, dan sgt mengalu- alukan, utk LIKE kami di facebook..
http://www.facebook.com/NuttyCrunchy

untuk tempahan: Lin - 0126746116. 

Saturday, June 23, 2012

Appreciate

Our hero

Dh lama x update blog ni. Mood nk update ada, tp keinginan kene potong skit bila nk update xde gamba. Maklumla BB aku yg smemangnya dh tua tu kene cmpak ngan aisy dr balkoni streeeeetttt smpai bwh smpai tercabutla cover blkang n termasuk gakla air ekon umah bwh sbb tgh duk menitikkkkk. Sudahnye memory card aku tidkla di detect oleh tepon tersebut. Jdnye tepon tu ada gamba skit2 jela.

N sy pn br pasan yg sy xde post pasal hero kami ni. Mybe sbb dia ni suka kemas umah sgt gak kut mmbuatkan mak dia x nyempat2 nk berblogging.

Dia skang dh setahun 7bln dah, cpt je mase berlalu. Skg ni dh besar skit dh senang skitla nk buat pape. Ckp pn dh paham. Dh pndai mintak. Yg pasti dia panggil kakak dia 'yaya'. Sempooooooiiii. Jenuh ajor suh panggil kakak. N kalau bwk bergaduh ngan kakak mmg herola. Muka dedua calar balar.

Saturday, March 3, 2012

Test

Testtt
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone
Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails