Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 23, 2007

merindui..

baruni anak sedara aku mintak aku balik...
aku rasekan yg dia mmg rindu kat aku sgt...
tp aku xleh slalu balik sbb aku ada tggungjawab lain...stp kali aku call stp kali la aku mendengar suara yg seronok...'ciksu...jum la balik umah boy'
mcm2 soklan diajukan utk aku...
adakala aku sebak mendengar...
tapi aku menahan je....
aku terharu...tp aku x mmpu untuk melawan...perasaan itu...
adakala aku menitis kesorangan....
aku x sabar nk bwk 'uncle' dia balik umah sbb aku tau dia sonok bl jumpa 'uncle' dia....
bl aku call dia slalu tanya 'uncle mane?' 'ciksu ajakla uncle balik umah boy?'
sedih plak aku mendengar soklan yg diajukan dari budak berumur 31/2tahun...

aku pn rindu uncle gak..
bl nk jumpa uncle lagi ek?

1 comment:

nasnasa said...

jumaat ni leh la jumpa uncle...

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails