Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 8, 2007

sakit hati.....

arghh...aku rase emosi x stabil sangat...
mgkin sbb aku nk smpai 'bulan mengambang' or aku pn xtaula...

terkilan sangat dengan environment yg macm tertekan...
sukar utk aku bersabar dgn tempoh yg lama dengan lawak yg kasar...
aku xmmpu untuk menahan telinga ngan lawak yg x spatutnya...

pikiran masih terpusing2 berpikir bl teringat ttg gaji...
series aku x sangka...niat yg pada asalnya utk bertanyakn pendapat...
tapi bertukar menjadi sesuatu yg mmbuatkan org lain terguris ati...

arghh terkilan plak aku rase sbb soklan2 yg diajukan mnjadi sbb, jurang antara staff lama ngan baru..
staff lama x puas ati ngan apa yg kami perolehi...padahal soklan2 itu hanya diajukan utk minta pndapat dan bgtau impian masing2...

tapi ianya berubah menjadi sesuatu yg cukup memeritkan kepada mereka..
huhuhuhuh......nape melayu x abis2 ngan sikap dengki.....x percayakah mereka kepada rezeki...



YA ALLAH kuatkan la ati aku utk berhadapan ngan hamba2 mu yag pelbagai kerenah n perangai........

tunjukkan haluan yg terbaik utk aku.....utk jadi seorang programmer n niat aku slama ini untuk anta ibu bapa ku ke mekah dgn hasil gaji ku dapat dicapai...

YAALLAH permudahkanla untuk ku.....
Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails