Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 11, 2007

Romantiknye...

di kesunyian suatu petang aku di opis...setelah smua org bz ngan keje masing2...aku duk melayari internet....kadang2 wat keje :p... salah seorag system engineer kt tmpat aku masuk opis..n conversation antara kami terjadi:

en.A:mana Bos?
me:ntahla...baru jah tubik....
en.A: dia dh sign blum?
me:hmm....(sign mende?mane aku tau..huhu)xtaula sayo...
en.A:nah lin..saya bagi buku ko awok...(catalog aigner)
ko awok saya bagi buku jahla....heheh(senyum)(sambil tunjukkan kotak adiah yg cantik)sayo nok bagi ke wife sayo...ko awok sayo bagi buku jahla....
me:(sambil membelek buku)wah handbag...canteknye...huhuhuhuh...birthday ek en:A..?
en.A:doklah....tgk A tuh...
me:A...hmm pastu?..
en.A:(sebut namanye)..
me:owh....en.A....sok birthday saya...heheheh
en.A:bakpo baru royak..xleh dohla....lambat doh...saya g KLCC tadi...lin..adioh tu 4 roda tau lin..(RMxxxx.xx)
me:huh..mahal nye.....

huhuhh...aku rase sronok bl melihat seorg lelaki yg appreciate wife dia...aku rase sronok mendengar kebahagiaan itu......

selepas suatu ketika aku terpk..aku rase en.A nk maksudkan A maybe as Anniversary kut...maybe...kan..kan..

tp produk Aigner ni macam cantekla...aku mcm nk request wat hantaran kawenla.....bleh x..hhehhehe...:p tp mahal la plok...huhuhu

*galok...plaks..heheh*

1 comment:

Anonymous said...

bukan senang nak dapat lelaki yang benar-benar menghargai perempuan..
semoga dia berbahagia..
sama gak ngan ko :)

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails