Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, December 7, 2007

Family Day!

Last week company tempat aku bekerja telah mengadakan family di bukit merah. menarik tempatnye..aku mmg x penah jejak kaki kt situ...bestla...

tp time sgtla terhad n aku rase x puas slama berade disana...timbul gak persoalan kenapa pihak yg terlibat mengadakan tentatif utk kami.

kesian aku tgk kepada mereka yg pergi menaiki bas...susah sgt nk bergerak sbb kemana2 smua dgn bas...tanpa x bergerak la kami..dahla tuh jauh lak tuh dr hotel ke tempat waterpark n so on...
huhuhuhuh

tp aku ngan intan kire orait la jugak sbb intan penah smpi sana so snang nk bergerak...kitorg x tercari2...smua nye bergerak ngan pantas utk sempat merasa smua tempat dlm mase yg sgt terhad.

sgt kesian pada kak maznah sbb anak dia x merase masuk mane2 pun.sbb x sempat n dia pn x biase.tiket dia burn cmatuh jerk n anak dia cuma main pool kt hotel je...terkilan aku bg pihak nye sbb memandangkan dia tanpa suami mgkin sukar utk mmbawa anak2 nye kesana kemari...dh di sponsor tp x sempat lak nk merase...huhuhu..anyway kiter tgu 4 next family day..when? im also dunt know...heheh

slama aku berade disana....petang jumaat ada pertandingan gubahan buah oleh (aku, intan, k.dally) kitorang dpt 2nd place.huh x sangka gak kami leh dpt....penat lelah kami n kos yg agak tinggi...tp malangnye balance brg2 dh dibuang oleh en rizal....



kami yg tgh kalot menyiapkan gubahan di awal pertandingan




hasil gubahn kami


di malam harinye:: Dinner Edaran di Dewan sebarau



me(sedikit poyo) candid by me..ahaks..


sabtu pagi: senamrobik n menari poco2 n games

petang : 1- kampung orang utan



baby orang utan yg masih memakai pampers n meminta utk mendukungnye


2- skycycle



kenangan bersama intan


3- waterpark

sabtu :: malam : barbeque n safari night

ahad :: pagi : breakfast n kuar g ecopark lagi...

pulang n bersiap utk balik ke KL smula...heheh

tepat 5.30 kami tiba di opis!!

slamt tinggal Bukit Merah Laketown Resort!!!...hehehehehe...x puas pun!!!

No comments:

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails