Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, April 8, 2009

enjoy.. kesian... n tungguuuuu....

lama x celoteh...

skang aku dh 25 weeks...heheh...
mmg rase seronok n pengalaman yg lain spanjang pregnency ni...
lagi beberapa minggu n bulan lagi turn aku lak utk deliver baby..
so skang ni masenye utk aku enjoyyyy sepanjang tempoh boyot aku.. hehehe

last week aku dpt berita dr senior aku.. baby nye meninggal a day after bersalin..
kesian n sedih gak aku dgr.. walopun blum ade baby sendiri tapi kesian kt dia..
sbb spnjang tempoh pegnen dia sakit n rase baby gerak2 n besar dr hari ke hari, minggu ke minggu..

a few days after tu aku dgr plak dia still lagi x ok sbb teringat2 tntang pemergian baby dia..
sian dia.. aku x rapat n kenal sgt ngan diorg sib baik nasrul kenal so nasrul call n say takziah kt diorg..

tapi ape pun setahu aku... baby yg meninggal mmg syurga tempatnye n akhirat kelak dia akn menunggu ibunye nnti.. Betul x? kalo salah betulkan aku.. so mgkin ade hikmah disebalik kejadian mungkin.. Allah lebih mengatahui.. moga pasanagn tersebut akan lebih cekal n tabah menghadapinye...


huhu hopefully aku selamat n ok2 smuanye nnti.. takut plak...pn fiza dh start keje, pn dalina akan menunggu hari... lepas tu aku laks.. huhuh
wish me luck n doakan aku..


last year aku beli barang2 kawen dr mase ke semase..
pastu aku beli barang umah dr satu ke satu...
skang ni aku dh start kene pikir barang baby lak...

org kate rezeki kawen n rezeki anak tu ade.. 'jgn risau' n mmg betul rezeki kawen mmg ade.. dh lepas dh zaman tuh...
skang ni rezeki baby laks.. insyaAllah ade.. n harap dimudahkan.. tapi bayang2 tu mmg mcm ade..

ape yg aku nmpak cuba jgn mengeluh setiap kesusahan yg sementara mgkin kesenangan yg melimpah ruah akan tgu kite esok.....


:)

3 comments:

ashiena said...

InsyaAllah... doakan semuanya selamat... :)

- L e 3 n - said...

ashiena: ameen.... :)

peah @ peps said...

..salam takziah kat kawan leen..

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails