Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 2, 2010

Makanang jepung


aku suka ini:
Takoyaki (octapus) / tako tao yang dijual kat jaya jusco..
harga RM4.50 untuk 3 ketul

sama mahal ngan sepinggan nasi untuk lunch beserta ngan ayor minuman.

kalo beli 1pack ada 3 ketul x cukup utk aku, en suami dan lil sara yg dh pandai makan.

jadi beli mesti 2pack.. sebab ia mmg kegilaan kami..

even dah kenyang pun.. kami angkat sekurang2 nye 1pack kalau ke jusco.

****
nk masak takoyaki kene guna tepung spesel.. menurut chef yang aku belajor aka wak ainun (hsbnd's aunt).
****

jadi aku masak ini:
Okonimayaki......

sebab ia hanya pakai tepung gandum.. senang..

ia sngat sedap pada kami..nyum..nyum..

xtra fish flakes + xtra mayonaise... hmm

******
nape saya post pasal ni???

sebab saya nk makan dia.. dan nak masak malam ni..

tapiiii

okonomiyaki sauce dah abis....

maka...

kene g jusco beli..

hmm.. saya lapar kini..

2 comments:

azimask said...

owwwhh suker jugak.... jusco mana ekh.... huhuhuhuhuhu


pau kuale bila nak sampai lagik.. jgn lupa.. mau 10 biji... hehehehe

- L e 3 n - said...

memane jusco adela kak.. dia tulis tako tao..

pau kuale mcm xdapek jek.. ate bilenye teman nk bagi kt kome..

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails