Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 15, 2010

musim mengawan sudah tibaaaa



bulan ni bulan yg penat aku kira.

jemputan wedding sgt banyak... ada yg aku hadirkan diri ade yg x.

penat ngan weekdays yg sememangnye sedikit bz ngan bisnes, keje, anak dan travel(keje/biz).
weekend penuhi jemputan kawen...
start dr awal june smpai la hujung june...
sangatla penat aku rase...

mungkin ia semakin penat sbb aku adalah preggy mommy now.. hehe *wink**wink*
yeah meisara nk dapat adik dah.. hujung tahun nnti sara akan jadi kakak dah.. hehe..

ye.. kami tahu kami productive.. hahaha.. rejeki.. kami menerima.. hope baby ni boy.. leh dapat sepasang... hehe

back to the story:-
last week g kedah.. n this week g pahang.. huhuh..

zaman kering pun tiba utk bulan ni..

aku rase ramai yg kering bulan ni.. hahah

Ucapan:
tahniah kepada kawan2 yang baru menjejakkan kaki kehidupan berumah tangga..
orang tua-tua kata.. hidup berumah tangga ni banyak asam garamnye..
maka..bersabarlah dalam menempuh kehidupan sebagai seorg isteri/suami.
peringatan untuk diri sendiri juga. aku pun baru je setahn jagung..
kadang2 bila tgk perceraian orang lain. aku rase takut..
harap kiter semua bahagia dan kekal di dunia dan akhirat.

ni latest gamba mummy n sara mase tunang cik liyana pd 06062010

1 comment:

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
4 bulan dah... sampei atie tak g tau..... ingat tau.. 11 / 12 ok.. heheheheeh sama ngan hubby kalau tak leh 29 / 12

heheheheehe

saja jek tuh bagi tau birthday... hahaha

waahh puasa thn nie insyaAllah penuh laa.. waaaweee

alert : minta delete.. ada di semua pc di dunya.. propaganda zionist ...

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails