Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, January 21, 2008

Exam n Shopping!!

Jumaat lepas kami semua amik 2nd paper code 70-528...Bila pass exam ni kami smua menjadi MCTS hehehhe....lepas xm 70-536 dulu...kami agak cool utk seat 2nd paper ni heheh....aku agak bernasib baik sbb aku dpt set yg xde soklan yg confuse......
tp yg kelakarnye mgkin sbb komputer tuh dh bukak lama or kami semua menjawab dgn kepantasan yg maksima mengakibatkan smua desktop 'hang' pada masa yg sama lak tuh....huhuuhuh...kelakar bangat rasenye aku...sib baik soklan akan continue kat mane stop mase 'hang' td.Xdela aku nk kene pikir lagi skali....dahla ade byk soklan yg aku rase susah gak nk ingat...sblum xm...aku ngan k.dalina duk menghafal....n thnx to k.dalina tlg aku ingatkan certain2 question yg aku confuse. akhirnya smua diantara kami mendapat 1000 kecuali najmi....n bg 1st batch pulak en nik sorang yg dpt 1000. sian kt intan ngan acu sbb diorg dpt set soalan yg confuse...xpe..next time try lagi...chaiyok2....n skang tgh training for another paper...70-547...our last paper...after passing this paper all of us will get MCPD--> microft certified profesiionla developer.takut nye aku nk bawak cert nih...sure ade mulut berbunyi pasni..huhuhuh...cuaks...+ ngan kene bond lak tuh...huhuhuh

lepas xm pulang n solat zuhur n asar...pastu pulang n terus pegi ke sogo bersama bf ku utk beli barang2 hantaran kawen....huhuhu..aku macam org gile terkejar sana n sini...+ ngan family aku pn g sana jugak.x larat aku nk entertain sana n sini...huhuhuhuhuhu...

tapi akhirnye banyak jugak yg dpt setel on that day...smua hantaran utk lelaki...kecuali belt n wallet....huuhuh..pasni nk setelkan barang2 yg renyah2 plak...huhuhuh...pening kepala jugak nk kawen ni...dhla baru bertengkar ngan mak aku pasal date...sib baik kakak kesayangan aku masuk campur n solve la jugak problem yg ade.....huhuhuh...

1 comment:

Anonymous said...

You write very well.

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails