Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 1, 2008

@Tganu - Myfriend's Wedding

Selepas aku mengemukkan diri dengan daging2 korban mase raya haji...sabtu pagi aku menaiki bas utk pergi ke terengganu for my fren wedding...

kwn2 from KL go there by flight n kitorg jumpa kt sane.bfku, shida n a.miel naik kete dr KL.lepas amik aku kt stesen bas KT kami semua bersiap di rumah SABon.Thnx sab bg laluan kepada kami berempat.


Nis & Husband



shida, nis and me


lepas kenduri kami berempat pegi ke Batu Rakit utk makan seafood celup tepung..hmm nyum..nyum...sedapnye.

first time aku travel jauh bersama bf tercinta..heheh...tq pa.n kt pasar payang aku shopping beli barang hantaran.

petang mkn nasi dagang n malam kami pulang ke KL sbb isnin kene keje..sebelum pulang ke KL.



me & my hubby


En sam approve cuti tp soh aku dtg keje...huhuhu...aku smpi kul 8.25 terus touch in n setup all my stuff(Laptop) n kuar balik mandi...huhuhuh...smua ni penangan en sam yg suh gak aku masuk opis aritu..huhuhu....

anyway smua ok je n slamat pegi n pulang..cuma aku xsuka gamba aku sepanjang d tganu coz i look damn fat..i hate all my pics @ tganu...huhuhu..:(

No comments:

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails