Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, January 28, 2008

blink..blink...

keje!keje!keje!...endurance..x abis2...dh 3 kali aku wat mende yg sama
aku x larat + xde mood sebenarnye...tapi aku cuba gagahkan jugak....wakakaka



mase EEC2007 taken by intan


arini n sok xm prep utk next paper or last paper kami...70-547...after passing this paper all of us can be MCPD...huh berat tuh title yg akan dpt...takut sbnarnye...

lagi 7 months aku akan melangsungkan perkahwinan...huhuhuhu...akan jd isteri org pasni....argh...cuaks gak nk pikul tanggungjawab lain plak
huhuhhu...

lpas list down all the things...fuhh..bnyk gile nk pakai duit.....dulu aku slalu dgr org ckp pening bl majlis mereka dh dekat...skang aku baru rase...betapa pening nye....duit semestinye pokok utama...n others things pn cuaks gak..sbb takut nnti ade yg tertinggal mende yg x spatutnye...walhal kami mmg dh list down..setiap ari aku bukak buku pink yg dibuat khas oleh bakal husband aku yg buncit tuh..hahahah

utk menmbahkan pendapatan..aku wat home tuition..n aku juga mcm terpikir nk wat business...huh..utk menambah kan pendapatan aku...tp xtaula terhasil ke x...hopefully smuanye akan mnjadi realiti suatu hari nnti...ditambah ngan minat jd aku rase aku sanggup...disebbkn bisnes...aku kuarkan duit lagi malam td utk beli kamera..fuh the things yg aku mmg nk dh lama...tp aku rase tunggu dulu...
akhirnye aku dpt gak malam td..n byk gak free gift yg aku dapt...hope dgn ape yg aku dh kuarkan ni akan dpt mmbantu aku n dpt memberi hasil kat aku...insyaALLAH..

setakat ni aku x memberitau pn pada sesiape..sbb aku takut semngat yg berkobar2 akan patah dek kata2 dr kawan2 yg x memberi semngat...aku bagai takut ngan realiti..tp aku tetap cuba jugak...huhuhu...dgn sokongan bf aku n salah sorang dr kawan aku( selaku pmberi idea) akan mmebri manfaat n dpt membantu aku dlm melayari idup ini.....huhuhuhuh.

chaiyok2....rezeki itu ade...cuma usaha perlu digandakan...<-- btul x?
n ade org kawen..."rezeki kawen tuh ade.....insyaAllah"

huh.....dot

No comments:

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails