Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, February 14, 2008

coretan atau luahan....

dah lama x update stori mori kt sini..heheheh
aku baru balik kampung.....
menyetelkan keje2 aku...persiapan utk kawen...
huh....even x la setel smua...tp roughly tuh dh dapat n dh leh masuk dlm list aku...
ade yg aku dah booked, ada yg aku dh beli...dan skarang aku rase...aku mula kene ikat perut utk
menyediakan duit persiapan kawen aku..heheh...(xdela ikat perut sangat)..
tapi mmg nk kawen ni pakai banyak sangat duit...huhuhu..

aku berjumpa ngan kawan2 lama aku..cam best lak borak ngan diorg....aku sedar diorg ni mmg best...
masing2 menbantu antara satu sama lain....mmg seronok kawan ngan diorg...sbb diorg ni aku rase...wat keje x gelabah..
tapi keje siap...xdela kelam kabut yg poyo pastu ckp org lain kelam kabut n poyo..walhal diri sendiri yg gelabah + poyo segala..haha
walopn kadang2 ade yg blurr...tp x menyakitkan ati org lain.kalo bercerita..masing2 mmg bagi respon yg best...even ade yg mmg xtau
ke ape ke...tapi diorg xkan gelakkan org lain. kadang2 tuh walau pn x gelak...senyum2 pn dh sakitkan ati...tapi diorg xkan wat macam tuh...
sbb jgn ingat kita tau org lain pun kene tau jugak....diorg ni mmg best la...kalo bercerita akan kupas topik sebaik mgkin bergelak ketawa...tanpa ade
yg tukar topik sesuka ati....melainkan mmg logikla...heheh...

fuh rindu pada mereka ini....mmg boleh bercerita....berborak..berseronok...n xdelah semangat yg poyo...semangat tetap semanagt...
tapi mmg coolla...hahahahha...

apepn good luck pada mereka..dalam apa jua bidang n ape pn yg mereka lakukan..hahahah..

No comments:

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails