Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 8, 2008

2 months!!

selamat hari raya n maaf zahir batin kepada smua. secara sengaja atau pun tidak... pastinye ade yg tersinggung dgn stiap tutur kata yg sengaja ataupun tidak... ya ampun ya rakan2... lagian aku ini enggak sampurna orangnya.. tambahan plak aku ni berterus terang juga rasanya... hehe..(telus gitu)

arini dh raya ke 8. n 081008 tarikhnye... maksudnye udah 2 bulan usia perkahwinan ku. hehe.. alhamdulillah. kini usia perkahwinan pula yg dihitung selain usia yg mula menambah dr hari ke hari. huhuh.. moga perkahwinan kami kekal ke dunia akhirat hendaknye. walopun usia dh 2 bulan.. ade lagi hadiah yg baru dpt n akan dapat( xsempat nk g amik).huhuh. rezeki kawen kut org ckp kan. smalm dtg dr tganu lagi adiah nye jauh tul. thanx Nis.

kepada rakan2 yg akan mendirikan umah tangga congrats in advance aku ucapkan.bulan ni n bulan 12 ramai btul yg akan tunang n kawen. hepi aku ucapkan kepada rakan2 ku.smpai pening kepala gakla nk susun jadual utk g kenduri depa ni.

smalam aku call kawan ku jauh d tganu ( pengirim adiah) yg baru bersalin ank sulung pada 30th november 2008. kawan kami pertama yg kawen n bersalin. so dgn kata lain kami sudah jadi auntie. name baby nye arisa sufia. tahniah nis.

huh setapak demi setapak perubahan dlm hidup n seteapak demi setapak jugakla perubahan yg terjadi disekeliling kite.

5 comments:

aim-a said...

wah...nis dah bersalin? cepatnye mase berlalu..rasenye baru dpt jemputan kawen dia...:P

tgk dr tajuk aku ingat ko dah hem hem 2 bulan...bunting pelamin laa katekan :P kompius kejap :P

- L e 3 n - said...

to sri --> isk..bukan aku la... huhuhuuhuh... erkk tajuk aku leh kompius ke? huhuh kang ade gak org lain yg konpius gak.. huhuh

Anonymous said...

cik pu2.... si nis tu bersalin 30th november 2008?????... biar benor... korang ni org masa hadapan ker???...ngeh ngeh ngeh...

Anonymous said...

ohhhh.... anonymous ialah kak leez yg cun melecun...

- L e 3 n - said...

heheheh... K.leez... saya tersilap..saya juga baru terperasan... sori k.leez... ahaks. 30th September..2008... hehehhe

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails