Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, October 30, 2008

sepanjang syawal

dah penghujung syawal dah..arini dh stat 1 zulkaedah..babai syawal 1429 hijriah...
tunggu raya or syawal tahun depan plak....
sepanjang syawal ni macam2 cite ade..

pose 6 xsempat...
sempat 3 hari je... sbb silap kire..
siap dh pose sekerat hari pastu bukak pose tghari sbb kiraan dh x cukup..
bukak ngan clorets lak tuh...

x senonoh kan aku...?
sbb xlarat dh mase tuh.. hampir menggigil dh.. tapi belum la lagi.. perut pun dh keroncong... terus mkn ikan bakar tghari nye... burrrrpppp kenyang aku.. hehe...

setiap weekend mmg penuh jemputan open house... n syawal kali ni mmg bayak kawn aku yg rapat kawen n tunang.. n tahun ni jugaklah ade gak banyak jemputan open house yg aku tercicir sbb utk penuhi jemputan kawen n tunang.. ampun kpada sesapa yg x sempat aku nk penuhi jemputan... bukan x sudi ataupun sombong.. tp mmg x sempat.

aku upload beberapa gambar sepanjang syawal...

1- amal tunang leh tgk previous post

2- aiffah tunang

tahniah buat aiffah... selamat menjadi tunangan orang.. moga berkekalan dunia akhirat.. insyaAllah Allah mudahkan setiap niat yg baik.. (best frenku mase ACCP-tablemate)

3- yan n puch kawen sanding

my collegemate aku.. dh pun melangsungkan perkahwinan... tahniah wat mempelai... moga bahagia dunia akhirat...



open house lain kami x snap lak... tp yg pasti mkn2 kt umah aku sempena deeparaya baru ni mcm bertukar ke open house lak kan aku rase.. tima kasih sebab luangkan mase utk kami.. n sori kalo ade kekurangan spanjang mkn2 kt umah aku.. kutla makanan x sedap ke.. kurang rase ke or x cukup rase...pade kengkawan yg xleh dtg or belum smpai tu dtgla.. tepon or msg kami dulu sblum mai.. uamh aku sentiase terbuka utk rakan2..

jgnla tunggu aku ajak.. aku ni kalo luar capaian x sempat nk bermesra.. jadi kalo nk mai tu mai je.... heheh..

kalo ade gamba menarik aku upload lain eks..

2 comments:

aiffa said...

tenkiu leen...
Moga Allah permudahkan jalan seterusnya..huhu..

- L e 3 n - said...

aiffa,
hehe tahniah fah... insyaAllah dipermudahkan dlm setiap urusan...

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails