Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, June 1, 2009

sakit kaki

harini aku g keje sekerat jalan....
masuk je kete HB aku ckp kalo x larat x yah la pegi...sbb muka aku mmg berkerut2 menahan sakit. aku ngan blagaknye menyatakan yg aku larat...

so kami pun bertolak la dr umah ke putrajaya... tapi aku sememangnye x larat sgt.. separuh perjalanan aku btkr pikiran.... x larat lah.. g klinik dulu lah..n kami patah balik n arini aku mc..

aku xtau nape kepala aku, pinggang aku sakit btul.. yg tuh aku leh tahan lagi..tapi tapak kaki aku sakit giloss.. n skang sembab.. huhuh... pepagi lagi mmg ku termenung gak ngan kaki ku ini.. sbb nk berdiri pun sakit kdg.. " mcmane aku nk teruskan hari2 mendatang.. har har har " cmne nk kasi x sakit eks???? sesapa ade petua n idea bernas???

mase last 3 weeks aku ade g talks kt Pantai Hospital.. panel ade ckp yang
kalo kaki sembab - minum air banyak... (akan ku cuba), ade gak yg btau minum barli pun leh kurangkan kaki sembab gaks...

huh.. yg sembab tu aku rase sebelum ni pun ade smbab.. tapi kdang2 ilang...(x sembab pun) tapi skang ni sakit tapak kakinye yg wat x tahan.. cenggana nih..? aku yg suka berjalan kesana kemari pun dh mula surrender.. rase mcm nk duduk je...huh.. minggu ni.. sudah mencecah kepada 33minggu... *wink*

4 comments:

Unknown said...

adik pu2, time tido, ada naikkan kaki tak? I.e. Alas ngan bantal, itu sume water retention. Sabar ek, sekejap je lagi. kalo kak yati dulu lagi ligat berjalan hehehehe jln2, penat stop. Then make sure jgn pakai kasut yg flat giller, ada tapak n tinggi sket, kasi support. Anything to chck, can always ym me, kay?

- L e 3 n - said...

k.yati: tq kak... slalu sembab tapi half day dh ilang.. tapi arini sgt lama n smakin bengkak.. sakit mcm nk nangis sbb kebas jugak.. huhuh.. xde ym akak... add me.. [myfullname]@yahoo.com

Unknown said...

dek non....full name awak apa ek? how about pu2 add k.yati chaos278@yahoo.com

sulongbikung said...

leen..
ab ade gk search psl kaki bengkak ni
sbb mbr2 kt opis ramai y dh bengkak2 kaki..
ab jek xde simpton ape2..haih...

1. angkat kaki kasi tnggi sket..alas ngn bantal ke..
2. rendam lam air garam suam sket

leen try la dulu manatau leh kurgkan sket sakit tu..hihi

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails