Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, January 8, 2010

Aku dah KURUS


yaaarkkk masuk bakul angkat sendiri.. ahaks... x kisahhhh...

aku g opis baruni ada org ckp aku kurus.. hahhaha.

1 - k.jeda " lin maintainla.. macam sebelum ni" beberapa saat lepas tu x smpat nk respon k.jeda ckp lagi "tapi nape ade choit kt perut"
aku: hahhahaha (terus pegang perut) yeah perut saya buncit kak... xtau cmne nk turunkan buncit ni.. :(
K.jeda " tu la sama"

xkisah bonchh tapi kata2 yg 1st tu leh mmbungakan hati aku...

2 - Din "lin kurus arr skang"
aku "ala ayat jaga ati arr tuuu.. sudahla din. ke sungguh din?"
Din "Ye arr kurusssss.. betulla.... tapi nape mcm ngandung lagi sorang?"
ahaks.. perut aku gak jd cite.. hahhahah

ahaks...betul ke salah kita anggap je betul.. hahha

3 - Izhan " lin dh kurus arr loni? wat ghano? make gapo?"
aku "hahha yeke.. tu arr kan kurus..sungguh ke?"
Izhan "betulla.. make gapo? ko bz xde nok make?"
aku "xdok make gapo n xdok wat gapo2 pun.. kurus sungguh eks?"

hahahha... benar atau tidak.. ia membuatkan aku masuk bakul sekejap.. hahhaha

sebenarnya aku jarang jumpa ngan mereka ini. so kebenaran tu xleh nk pakai sgt sbb jarang jumpa.. tapi kita terima jek kalo org dh puji x salahkan.. hahahah..

k.emi yang tetiap hari jumpa pun ade gakla ckp "a'ala lin dh nmpak kecik skit" hahahha. (betul x k.emi?) k.emi ye kan aje.. hehehhe

aku pun rase kurus gak (dan dan jek ahahah), mungkin sbb aku kurangkan makan dan breastfeed. so proses utk kurus cepat skit kut. aku mmg nk diet sbb tu kurang makan + laki aku sibuk ngan kelas maka aku malas masak n kesudahannye aku pun x makan...

mungkin... (tersenyum hingga hari ini.. )
(kalo kurus pun sikit jek surutnye... huhuh)

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails