Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, April 21, 2008

M - Malas , M - Makan

Minggu lepas aku mengalami rutin harian yg berbeza….biase bgn lmbt….tp hari2 bangun awal…wlopn bgn awal…malas nk wat semua mende…kemas umah malas, basuh kain malas, smua malas….

Dulu aku slalu breakfast kt umah…minggu lepas walopn bgn awal..tp malas jugak nk breakfast..lunch pn dh lama x balik umah…..huh..minggu yg malas…yg sangat malas….

Tp yg pasti weekend baruni aku memenuhi nafsu makan aku…heheh…nyam2 sedapnye…
Rase nk makan kt strawberry, laksa n nasi lemak mapley yg berharga rm1.00..aku dh penuhi nye minggu lepas…tp roti ayam murni n murtabak raja masih lagi x sempat nk penuhi….aku ni mengidam kalah org mengandung…xdela mengidam sgt sbnarnye..Cuma nk lepaskan tension..mkn adelah ubatnye sbb tu badan aku kurus n smakin kurus..smpai ketat smua baju..heheh..(ayat kiasan..muahahha)

Arini lak aku pose…pose ganti….xmo jadi cam tahun lepas…mengira hari di hujung bulan…marathon pose sampai rase cm semput x sempat abis ganti pose…huhu…tahun ni nak marathon pn mase tuh baru jek kawen..muahahah… :p (ayat gatal la plak)

No comments:

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails