Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, April 2, 2008

Phone - TAG

huhu...aku kene tag oleh apizolla...aku mangsa seterusnye lpas dia mnjadi mangsa rubi di tag pasal phone...korang kene tag ok la sbb fon canggih manggih...fon i dh lamala..heheh...



Handphone brand : Sony Ericsson T630
Body colour : Black
Default tone : Because Of You by Kelly Clarkson

Screen Saver : Life(lelaki n ppuan menari..hehe)
Advantages : camera 2.8mp
Why it’s so important to you: SMS, calling, capture pics


huhuh..fon ni aku pakai sejak 2006 lagi..
smpai skang...lama btul dah pn...fonnye joystick(btul ke?org panggil ape eks?ke navigator?ntahla aku xtau..belasah jela) tu pn dh slalu sgt menguji kesabaran aku...sbb dh rosak
rase nk tukar fon dr hari ke hari tp rase cam nk hold dulu...tapi serius cm xleh nk sabar ngan keypad dia pn dh rusak..
aku ingat pasni nk pakai fon nokia yg murah tu jek..keypad best walopn xde camera..hehehe..

tapi aku sayang fon ni sbb byk kenangan...pemberian c boncit lak tuh...hehehhe..mase birthday aku yg ke-23 kut...tu yg fon ni tahan smpai skang..heheh... *wink*wink*...
Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails