Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 22, 2008

Muahasabah diri

Masa berubah hari pun berubah….

Dulu: Kutuk, benci n ngumpat….
Sekarang: kamceng n ngam gile…

Muahahahhaha  hanya memenuhi dikala n waktu itu sahaja..hanya tinggal bile dh ade pengganti…lupa pada yg sudah berbakti(penyedap ayat jek)..

“ Engkau sentiase disini…bersama hamba2 mu…bersamakanlah ngan org2 beriman..sesungguhnye ia dpt membantu walaupn hanya secebis kesilapan dpt diperbetulkan… ”

Salah seorg kawan aku ckp mase duk borak2 kt umah aku…

“ mmg DIA je yg kiter ade lin…mmg xde dah org lain…kt DIA je tmptnye..sbb dia je yg sanggup dgr setiap rintihan n semua mende pun. sbb smua yg jadi pun atas kehendak DIA” Kata kawan ku.

Mmg sejak aku kenal kawan aku yang ni…kitorang selalu berbincang utk smua topic….pasal cinta, kawen, kerja, kelas, family, duit, Islamic….aku senang ngan dia..agak serasi ngan dia…rase yg mcm kami mmg tolong each other dr dulu lagi….sbb bila aku blurr n xtau kt dia jugak tempat aku Tanya n mintak tolong…dia tolong n x kan gelakkan org lain…dia pn sama jugak…bila ade prob pn dia cite kt aku..tp skang ni dh susah skit nk berceloteh ngan dia…..rindu zaman dolu2…

Entry kali ni utk muhasabah diri n sedikit kata2 nasihat dr kawan ku yg seronok utk ditulis disini!!!!(bukan nk tunjuk baik tau..hanya utk tatapan diri sendiri, kut ade org silap paham..)(susah utuk penuhi setiap permintaan org!!!!)

No comments:

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails