Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, March 18, 2008

?%#$@&!*(?>:*&*&

Baruni aku baca blog kawan aku ttg mamat sorg ni..mungkinla kan…sbb dia x spesifik kan orgnye…mungkin jugak kalo aku ke kan?hehehhe

Yang pasti mamat ni yg sememangnye hebat astro pn boleh kalahla, abg rambut ketak melodi smua leh kalah la….dia mmg hebatla…hebat dlm mengetahu smua pelusuk cite x kisahla bahagian mane department mane..klik mane…smua dia tau….

Baruni dia Tanya dgn suara yg 1 bangunan leh dengar (perumpamaan jela tuh)
R: Endurance ada lagi ke…Linn? (meleret2 skit soklan dia)
Aku: Apsal lak xde…saya wat je..dok taula saya….(dgn gaya malas nk layan)

Dia dtg menghampiri…dia Tanya lagi

R: wat apa lin? ( nok kecek luar sgt…dohla bau budu botol2, aku pn kelate gok tapi dokla bau budu sgt srupo dio)
Aku: buat endurancela…saya wat gapo lagi…endurance je yg saya wat nye.(malas nk layan)

Pastu dia beredar dari tempat aku….

Hari lain plak…

A: lin mari sekejap( sorang lagi yg ckap bau budu x ilang..tp dia ni ok skit…tp kdg2 x suka gak..sbb suka ckp lepas…tp part membela nasib, dia ok)

Aku pn dtg terkedek2…

A: lin wat ape skarng?
Aku: Endurance
A: ade lagi ke endurance(ngan muka senyum2)…endurance xdok doh loni…
Aku: ntahla saya x tau la plok…saya wat je…
A: loni tgh wat gapo?
Aku: wat balik semua, ulang balik yg dulu2 punye n database tukar plak…
A: owh…endurance xdok doh loni..(smbil ketawa kecil ). ado kreto?
Aku: xdok…
A: hmm..kalo ado keto satni ingat nok hambat g KLIA doh…
F: xde kete xpe…x jadi masalah… (senior lain yg menyampuk aku suka staff ni sbb dia..baik n okla…)

Pastu si A ni cm x peduli dah kt aku n sibuk wat keje lain..aku pn terus belah g duk tmpat aku…

Bila dh 2 org kata endurance xde wat aku lagi nak tau betul ke xde..dhla ala2 xde mood nk wat system ni dah skang ni…dgr xde lak..lagila macam malas dh nk wat skang ni…
Hari lain plak:

Aku: Apsal skang ni lin asyik dgr org ckp endurance xde? Nape? Betul ke xde?
N: a’a..sbb dh tukar pemerintahan….
Aku: la yeke? Pastu…
N: tula my dad Tanya..’u wat endurance lagi ke? bistu pakai ke system u tu?’ I pn xtau la lin.

Bla…bla…bla..

Dgr ayat tuh lagila bertambah malas n xde mood…makin menebal aku rase malas aku yg sememangnye dh malas skang ni..huhuhu

Jadi ape cer(bak kata kiran dlm era)!!!! huhuhuhu

No comments:

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails