Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, March 18, 2008

Jaga tepi kain org!!!

Pepagi hari:-

Me: Hello EN K***, En K kt mane ek hari ni?
En K: Ehhhhh….apsal ni…Tanya tetiap pagi..sape suruh S***** ek?..ehhhh bodohhla dia tuh…(dgn suara yg agak kuatla..terkejutla jugak aku dengar..huuh)nk tanya tiap2 pagi…xpela nnti saya call dia…
Me: hmm..a’a..en S yg suruh..saya mmg kene call smua org utk update board…sebab tu saya suka tanya dari bila smpi bila senang saya xyah call tiap2 pagi..sebab kalau saya pun x suka kene Tanya tiap2 pagi.
En K:hmm yela…saya x marah kamu…tapi s***** tu mmg bodohla…mmg bodoh….dia tuh mmg xleh jadi bos…amende la nk Tanya org tiap2 pagi….macam nk jaga budak2…bukan nye budak nk kene jaga lagi….xpelah nnti saya call dia…dia tuh mmg bodohla…
:
:
:
:
(aku sudahkan soalan2 aku)
:
:
:
:
End

Huh cmne tuh…x wat kang kata pekerja x bertanggungjawab lak…tp mmg mcm ala2 keje jaga tepi kain org…rimas gak aku duk Tanya pasal org tu n org ni…huhuhhuh..walopn aku ni byk ckp kdg2 aku rase diam lagi best sbb tu aku skang lagi suka bersendiri..dr berdua jerk ngumpat x abis…n duk Tanya pasal org lain…pahala yg dikumpul xdela banyak…dosa yg dh terbuat dh cukup jugak…nk tmbah lagi dosa2 yg ade…bukannye nk limpahkan pahala…huhuhuh…tp adekala mmg xleh tahan dr bercakap jugak..muahahhhahahahah…

No comments:

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails