Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, March 13, 2008

Mane Jam Aku!


Jam ku dalam kenangan


Jam kesayangan aku..ilang...huhuh..mane la peginye...otak aku ni duk teringat2 jerk kt jam tuh...aku xtau cmne dia leh ilang....aku pakai x setahun pun lagi...sedih bangat...aku rase mungkin tercicir atau mase aku kt kedai smalam petang ade org seluk dlm handbag aku yg x berzip(mane la tau kan-> nk sedapkan ati)huhuhuh...
tapi aku harap sgt yg dia x ilang cuma terselit n terlepas pandang aku mase aku cari....

aku ingt aku tanggal kt surau...tp aku x rase aku tercicr kt situ..sbb kalo tercicir sure kawan2 aku leh ternampak jam tuh sbb mase aku beredar tu, ade kawan aku yg sedang baring2, btul2 berhampiran ngan lokasi aku duduk....sedih nye aku rase...aku cm rindu pn ade...kt jam tuh....huhuh..nk nangis jek rase.

"pa, sori..mama dh ilangkan jam tuuuuuuuu...bukan mama x jaga dia leklok...mama pn xtau camne leh ilang...sori pa.."

hopefully aku terjumpa terselit kt dlm beg ke...or terselit kt celah2 kusi ke...mane2 jela...asalkan aku leh dapat balik jam tuh.........................

aku nk jam aku.........uwaaaaaaaaa...............sedih nye...sob..sob..sob.

:(

1 comment:

- L e 3 n - said...

hehhe...jam ni aku dh jumpa balik...Alhamdulillah..tercicirt dlm kete nasrul.mgkin mase tgh cari2 tuh dia tercicir dr beg aku.muahahahhah...syukur bangat dh jumpa...heheh

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails