Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 12, 2008

licence test..


semalam amik Cuti sbb nk amik licence test(motor)...
pepagi buta aku dh kuar umah...kak nurul msg aku hari sebelum tu yg husband dia akn amik aku kt umah kul 8.30..tetapi kul 7.30 dia dh tercangak kt umah....aku tgh tdo lagi mase tuh...gelabah aku bangun...sib baik aku siap cepat...
tapi kene menunggu gak la mamat tuh...after 10 minit aku siap n pakai stokin n kasut dlm kete dia....

aku try cek msg aku kut la aku tersilap...
kompem x salah....

k.nurul: tunggu umah je.nanti abg dtg amik kt umah kul 8.30.

setelah sampai n amik number aku dpt number 21...huh aku cuaks sbb aku adelah org pertama dlm grup ke 3...huhuhuh..mampus aku...huh.

setelah tunggu punye tunggu sampai la turn aku...

lepas gelabah aku cool pastu gabrah balik...smpai test gabrah balik...huhuh....elok nk tgu turn naik titi lmbat lak JPJ kasi sign suh aku mula...pastu aku dh gabrah balik...

dulu mase training aku ok jerk wat titi siap...10 minit lagi tau...lama tuuuuu...huhhuhuh...skali smalam malang tul..aku terjun titi..muahahahha....kompom fail bahagian 2.....kene tmbah lagi RM80.huh melayang lagi duit aku...kuang..kuang...kuang...

huh..tp aku xtau nape aku cool je...sikit terkilan tu adela....tapi nape eks....x rase pn sedih..mgkin sbb aku tau aku leh amik g skali mase test kete....muahahahahaha

No comments:

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails