Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meisara

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

a'isy naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, March 21, 2008

Seharian di Jakel

Semalam ari cuti...bangun pepagi...pastu tdo balik...kul 9 aku bangun.....aku rendam kain n lipat kain2 aku yg banyak gile x lipat...bilik farah dh jadi macam bilik pakaian aku ngan nana..hahah...smbil tunggu nana siap mandi aku nk basuh kain lak..

huh..aku sudahkan misi aku..bersihkan dapur, basuh kain n lipat kain(tpi baju yg nk kene hanger x sempat nk sudah kan..huhuhuh)sepagi tuh aku abiskan keje2 tu smpi sakit tgn aku.

tgh lipat kain dapt call from *hubby* hehe...dia ckap..

papa:"ma, siap...jap lagi papa dtg.kiter g jakel..mamapapa pn ikut sama..."
aku:"ok, kul bape papa sampai...?"
papa:"sejam setengah papa smpai"


aku siapkan smua n bersiap...aku tgu...n sampi terus kuar.

aku g jakel n aku pilih n pilih n pilih...huhuuuhuhuh..ngam gile ngan mak dia...c buncit duk jer baca majalah.....

aku mmg suka baju tuh tmbah plak mak dia pn ala2 cm sekepala ngan aku part2 pilih2 barang ni...ala2 cerewet jugak...heheh...suka i...;)

aku setelkan n pilih bju tunang aku.....
pastu pilih baju untuk nikah plak..
tp aku terkejut dgn harga dia sbb aku rase xnk berabis utk sekali jek..tp mak dia kate xpe...paling x sangka mak nye kata.."xpe lin mama bayar utk smua set nikah"..huh?(nk bayarkan?...mama?..huuhuh )

sepanjang ari smalam dia dh basekan mama dgn aku..tp aku tetap panggil makcik...n part kelakarnye...aku ckp ngan c buncit aku....mak dia dgr..n toleh ingatkan aku panggil dia sbb kitorang kan panggil mama papa...huhuhu..bila nk tukar ni?

sambung balik....aku terkejut...terbeliak mate...sedikit seronok ade...tapi..dh nk bayarkan ape lai...suka la jugakkan..hehehheh(sbnarnya dh tau sblum tu lagi...sbb dia beria sgt pilih kan utk kami...smpai dia amik yg tu n yg ni..mcm dia la yg nk pakai...tp aku x kisah smua yg dia pilih utk petang smalam mmg cntik2 tp dia p belah kain sgt la mahal.. smpai smua org terduduk bila dengar..heheh..)

seharian aku di jakel..petang pulang n skang aku dh setel baju nikah n baju tunang aku...tinggal tempah je...tunggu aku kurus skit baru leh tempah...heheh...

dlm usaha kuruskan badan ni..xtaula berjaya ke x...huhuuh

6 comments:

Akinol said...

See here or here

aiffa said...

wah..wah...udah beli baju nikah..huhu..jelesnyer!!hehe!best ar dapat mak mertua cmtu...

leen said...

heheh....hmm tula...cam bersyukur skit la...heheh...mane aiffa jumpa blog kite?heheh..jgnla jeles..akan tiba mase n ketikanye nnti...

aim-a said...

wah...bestnye shopping2..ngan bakal mak mentua plak tu...:D buat baju chantek2 ye nnt....:D

leen said...

huhuhu...xtaula chantek ke x?
sbnarnye baju yg dibeli tu x brape suka tp sbb bila vote menang 3-1 so amikla sbb ramai yg vote baju tu...:(

feeza said...

salam hai.. pernah tempah baju dan beli baju nikah di jakel ye? saye cume nak tahu berapa ek harganya waktu awak pergi tempoh hari?

Come and Surf my Online Store
http://babystuff2u.blogspot.com
http://mummystuff2u.blogspot.com


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails